Szukaj
ofert pracy
Coaching
i szkoła
sprzedaży
Rekrutacja i selekcja Tajemniczy
Klient

Coaching Sprzedaży

         

Coaching jest procesem, którego głównym celem jest wzmocnienie Klienta w samodzielnym dokonywaniu zamierzonej zmiany - w oparciu o własne odkrycia, wnioski i zasoby. (ICC Polska)

"Uświadom sobie, czego naprawdę pragniesz. Dzięki temu przestaniesz uganiać się za motylami i przystąpisz do kopania w poszukiwaniu żyły złota."

William Moulton Marston

Cykl Coachingowy składa się z 8-9 sesji, każda trwa oko 40-50 minut, częstotliwość sesji wacha się od 3 do 4 tygodni - w trakcie tej przerwy Klient ma czas na wykonanie zadań zleconych przez Coacha i przyzwyczajenie się do zmian, których oczekuje. 

Coaching Sprzedaży jest nieco inną formą Coachingu - bardziej narzędziową, jest połączeniem klasycznego Coachingu z indywidualnym Szkoleniem Sprzedażowym.

Celem cyklu Coachingowego może być np:

  • poprawa zaangażowania i motywacji zespołu sprzedażowego
  • zwiększenie efektywności pierwszego kontaktu lub zamykania sprzedaży
  • praca nad zimnymi obdzwonkami
  • rozwinięcie potencjału pracownika

W przypadku doświadczonych pracowników Sprzedaży istnieje ryzyko wypalenia zawodowego, z kolei młodzi adepci sprzedaży mogą czuć się zagubieni i zdemotywowani.

Dzięki Coachingowi zarówno pracownicy jak i kadra kierownicza mają możliwość rozwinięcia swoich umiejętności.

Jeśli wiesz, że chcesz rozpocząć zmiany -  skontaktuj się z Coachem i umów się na konsultację:

 

coaching@sprzedawcy.pl  
+48 601-711-225  
         

Lub skontaktuj się przez FORMULARZ KONTAKTOWY

 

Być może zainteresuje Cię jeszcze..

 

 

Szukasz
handlowca?
dodaj
ogłoszenie
Załóż swój
profil
handlowca
Szukaj
handlowca