Coaching Sprzedaży

         

Czym jest coaching?

Coaching jest relacją, która pomaga w przyspieszeniu tempa rozwoju lub polepszeniu efektów powtarzalnego działania. Dzięki Coachingowi klient ustala konkretniejsze cele, działa efektywniej i przy pomocy Coacha rozwija/doskonali się.

Istnieje wiele rodzajów coachingów:

  • executive coaching
  • business coaching
  • personal coaching
  • coaching relacji międzyludzkich
  • my zajmujemy się coachingiem sprzedaży

Czym jest coaching sprzedaży?

Coaching Sprzedaży ma swoją specyfikę - skupia się na krótkoterminowym okresach i dzięki temu jego skuteczność jest łatwo mierzalna. Miarą efektywności coachingu może być wzrost ilości zamkniętych sprzedaży, ilości wygenerowanych Leadów, wzrost skuteczności w dotarciu do klienta czy poprawienie proporcji w lejku sprzedaży organizacji.

Czy coaching jest drogi?

Wszystko jest kwestią wyników, wyobraź sobie, że wydajesz na Coaching 500zł i otrzymujesz w zamian 2000zł – czy to jest drogo? Pomaga rozwinąć porządane umiejętności, stymuluje do myślenia i działania. Jeśli masz Handlowca który ma potencjał ale nie może się rozkręcić lub pracuje nieregularnie, chcesz uniknąć wysokiej rotacji w swoim zespole - powinieneś poważnie zastanowić się nad Coachingiem dla swojego Zespołu.

Zaletą Coachingu jest też jego sesyjny charakter, sesje odbywają się w 2-3 tygodniowych odstępach podczas których następuje zmiana, której oczekują obie strony. Każda kolejna sesja przybliża klienta do osiągnięcia celu - nie da się osiągnąć poważnej zmiany z dnia na dzień.

Jeśli interesuje Cię osiągnięcie trwałych efektów w swojej organizacji, masz ambitne cele i potrzebujesz wsparcia w ich osiągnięciu – skontaktuj się z Coachem Sprzedaży. Jest to najskuteczniejsza metoda zwiększania efektywności.

 

         
Wypełnij poniższy formularz - odpowiemy kolejnego dnia roboczego